Regulamin sklepu internetowego
1 OBJAŚNIENIE POJĘĆ.
Zastosowane w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – rozumie się osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, dokonującą Zamówienia w ramach Sklepu;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz.93 ze zm.);
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług droga elektroniczną w ramach sklepu internetowego intymnagimnastyka.pl
- Sklep Internetowy (Sklep) – Sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem intymnagimnastyka.pl, za pośrednictwem którego świadczone są usługi zarówno na terytorium, jak i poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
- Usługodawca/Sprzedawca –Tudonise sp zoo , ul. Chłodna 4, 08-110 Siedlce, e-mail: kontakt@intymnagimnastyka.pl, NIP: 8212653722, REGON: 368198770;KRS 0000692697
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży usług w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Tudonise sp zoo , zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Umowa – zależnie od przedmiotu Zamówienia – umowa sprzedaży, umowa na świadczenie Usług online, umowa na dostarczenie Treści cyfrowych, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego Zamówieniem, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu,
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) Inne formy interakcji przy pomocy takich danych,
- Usługa online – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na odległość (online) w związku z charakterem sprzedawanych Produktów i zgodnie z ich opisem w Sklepie lub odrębną umową indywidualną zawartą między stronami. Do Usług online zalicza się w szczególności: kursy online, konsultacje online, warsztaty online, masterclassy, mastermindy, grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze, współpracę indywidualną (1:1) i inne usługi prowadzone online (live).
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza zamówienia w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności,
- Towar Fizyczny – oferowane w Sklepie w sprzedaży detalicznej fizyczne przedmioty np. wydruki, odzież, które dostarczane są w drodze wysyłki wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza
- Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, w szczególności zapisane w formacie .PDF, .EPUB, .MOBI, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności: e-booki, materiały elektroniczne do pobrania, albumy medytacji, nagrane kursy, warsztaty lub spotkania online, nagrane medytacje online, materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie lub masterclass, dostępne do pobrania lub udostępnione w Koncie Klienta, po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Witryna dostępna pod adresem internetowym intymnagimnastyka.pl prowadzona jest przez Tudonise sp zoo , ul. Chłodna 4, 08-110 Siedlce, e-mail: kontakt@intymnagimnastyka.pl, NIP: 8212653722, REGON: 368198770;KRS 0000692697
- Niniejszy regulamin stosuje się do umów zawieranych poprzez stronę internetową intymnagimnastyka.pl
3. Sklep internetowy intymnagimnastyka.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, i realizuje zamówienia na podstawie systemu zamówień dostępnego na stronie intymnagimnastyka.pl
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane podaniem przez Klienta nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych oraz nieprzestrzeganiem przez Klienta warunków niniejszego Regulaminu.
5 Teksty reklamowe Usługodawcy i inne informacje podane w sklepie internetowym, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
6 Regulamin określa w szczególności:
a)rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną a także zasady zawierania Umów Sprzedaży, których przedmiotem są określone Produkty,
b)sposoby złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy, formy dostawy i sposoby płatności dostępne w Sklepie Internetowym,
c)zasady i warunki korzystania ze Sklepu,
d)prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów,
e)procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy sprzedaży,
f)informacje dotyczące rezygnacji z Usług online.
- Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze Sklepu, składających Zamówienie lub zawierających ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego przez Klienta i dokonywania sprzedaży Produktów przez Sprzedawcę na rzecz Klienta jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie zachowań Konsumentów.
- Sklep może zawierać Produkty, które są widoczne wyłącznie dla Klientów, którzy otrzymali od Sprzedawcy link do Produktu. Warunkiem otrzymania linku może być w szczególności: przejście przez rekrutację zorganizowaną przez Sprzedawcę lub wypełnienie formularza i zakwalifikowanie się do korzystania z danego Produktu, z uwagi na cechy szczególne danego Klienta, które umożliwiają mu skorzystanie z danego Produktu w sposób właściwy. Takie działania Sprzedawcy są pokierowane odpowiednim dostosowaniem Produktu do potrzeb Klienta i uczciwej sprzedaży.
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca może organizować również zapisy na udział w odpłatnych warsztatach, wydarzeniach lub sesjach stacjonarnych. W przypadku takich zapisów lub sprzedaży produktów tego rodzaju, szczegółowe informacje dotyczące stacjonarnych warsztatów, wydarzeń lub sesji stacjonarnych będą zawarte w opisie produktu oraz mogą być przekazane osobom zainteresowanym w dodatkowym regulaminie. Do procesu sprzedaży i zapisów na udział w odpłatnych warsztatach, wydarzeniach lub sesjach stacjonarnych prowadzonych za pośrednictwem Sklepu, niniejszy Regulamin stosuje się odpowiednio.
- Rezygnacja lub odstąpienie od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy dotyczycącej Treści cyfrowych i Usług online
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem wyjątków , w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Z zastrzeżeniem wyjątków, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia Umowy może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych lub wykonania umowy o świadczenie Usług online przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail kontakt@intymnagimnastyka.pl przed upływem terminu do odstąpienia.
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w §20 punkcie 4 powyżej, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji (przelew), chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- W przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu cyfrowego lub usługi cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie.
- Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych bez wzywania do dostarczenia treści, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
- Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru fizycznego.
- Na podstawie art. 34 ust. 1a Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy dotyczącej dostarczania treści cyfrowej (Produktu cyfrowego) Klient jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z tej treści cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
- Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy o świadczenie usług (w szczególności Usług online, usługi subskrypcji), za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę lub rozpoczął jej świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu lub rozpoczęciu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej treści cyfrowych lub Produktów cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym (w tym produktu subskrypcyjnego ), za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
- Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
- Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku zamówienia Treści cyfrowych lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych w §21 ust. 1 lub §21 ust. 3 pkt 1 – 4. powyżej, pobierze plik, lub zaloguje się do kursu, subskrypcji, programu rocznego, spotkania online lub skorzysta z konsultacji online (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Reklamacje
- Reklamacje należy kierować na adres poczty elektronicznej za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres: kontakt@intymnagimnastyka.pl
- W reklamacji należy podać; imię i nazwisko oraz adres e-mail, dodać opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także żądanie Użytkownika.
- Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
- Po 14 dniach bez odpowiedzi ze strony Sprzedawcy uznaje się reklamację za uzasadnioną
- W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku, gdy:
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika nie z cech środowiska cyfrowego Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta i braku jego kompatybilności.
- Rodzaje Usług online i Treści Cyfrowych
- Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom) lub za pośrednictwem Konta Klienta (w zależności od opisu Usługi online).
- Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online, które prezentuje w Sklepie i do których dostęp i możliwość skorzystania sprzedaje za jego pośrednictwem, a w szczególności:
- prowadzony zdalnie grupowy mentoring, coaching lub grupowe programy mentoringowe – Usługi online, co do których dokładne informacje, zakres zagadnień i prowadzonych spotkań, czas trwania jest określony w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na mentoring i tego rodzaju usługi mogą składać się między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu mentoringu konieczne może być przesłanie Formularza zamówienia i opłacenie Zamówienia albo przesłanie formularza zgłoszeniowego i zakwalifikowanie się do udziału w programie monitoringowym i jego opłacenie (w zależności od informacji podanych w opisie Usługi online),
- Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych – Usługa online z wykorzystaniem grupy na jednej z platform społecznościowych. Dokładny opis usługi, czas trwania, tematyka, platforma, na której została utworzona grupa (np. Facebook, Voxer, Telegram) oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. W grupie będą publikowane między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu dostępu konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na danej platformie społecznościowej,
- Kurs, masterclass, spotkanie lub inne wydarzenie online na żywo – Usługa online polegająca na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę kursu, spotkania, masterclass lub innego wydarzenia online (na żywo) oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem Konta lub udostępnionego Klientowi linku. Dokładny opis usługi, czas trwania kursu, masterclass, spotkania lub innego wydarzenia jest każdorazowo określony w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na dane wydarzenie online mogą składać się między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tej Usługi online konieczne jest jej wcześniejsze opłacenie oraz założenie Konta (w zależności od informacji podanych w opisie Usługi online),
- Spotkania i współprace indywidualne – istnieje możliwość wykupienia współpracy indywidualnej online lub spotkań 1:1, za pośrednictwem Sklepu (jeżeli Produkt o tym charakterze jest dostępny w sprzedaży). Są to spotkania online o charakterze indywidualnym. Zakres tematyczny, terminy lub inne szczegóły, mogą zostać przedstawione Klientowi indywidualnie w ciągu 30 dni roboczych od dokonania zakupu, na dane kontaktowe podane w trakcie składania Zamówienia,
- Inne usługi opisane w Sklepie.
- Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie, niniejszym Regulaminie oraz w dodatkowej umowie (o ile została zawarta między Sprzedawcą a Klientem) i wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta.
- Klient może zrezygnować z Usługi online opisanej w §3 ust. 2 pkt 2 – 3 powyżej, pod warunkiem, że Usługa online nie została w pełni zrealizowana i warunki rezygnacji nie zostały odrębnie ustalone między Sprzedawcą a Klientem (np. wtoku indywidualnych ustaleń w komunikatorze lub umowie). Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej dostarczonych Treści cyfrowych w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań itp. Klient może zostać również zobowiązany do naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta rezygnującego poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia Usługi online).
- Rezygnacja z Usługi online wymienionej w §3 ust. 2 lit. 1 i 4 Regulaminu (mentoring grupowy, mastermind lub spotkania indywidualne) jest możliwa na warunkach uregulowanych w indywidualnej Umowie zawartej między Klientem a Usługodawcą. W przypadku, gdy umowa indywidualna między Usługodawcą a Klientem nie zostanie zawarta, zastosowanie co do możliwości rezygnacji ma §3 ust. 4 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia należnego Usługodawcy w wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi online i zwrot pełnej wartości Treści cyfrowych otrzymanych w ramach Usługi online).
- Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności:
- e-booki,
- nagrane kursy, minikursy, warsztaty, wydarzenia lub spotkania online,
- nagrane medytacje online,
- nagrane programy mentoringowe,
- nagrane sesje oddechowe online,
- nagrane aktywacje online,treningi, ćwiczenia
- albumy medytacji,
- dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, mentoringu, wydarzeniu online, masterclass,
- inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie.
- Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane w formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danej Treści Cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu.
- Sprzedawca świadczy również usługę rocznego członkostwa (membership) , polegającą na rocznym lub 6-miesięcznym (lub innym okresie czasowym w opcji wybranej przez Klienta) dostarczaniu Klientowi Treści Cyfrowych wymienionych w opisie Produktu oraz tworzonych na bieżąco przez Sprzedawcę. Szczegółowy opis, informacje oraz lista produktów wyłączonych z rocznego członkostwa znajdują się w §4 Regulaminu oraz opisie tego Produktu w Sklepie.
- Cena Produktu (w szczególności: Treści Cyfrowej i Usługi online) jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części, części kursu, części wydarzenia ani poszczególne dni wydarzenia online, wybrane treści lub moduły. Klient otrzymuje dostęp do całości zakupionych Produktów, w tym: zasobów szkoleniowych, kursów, spotkań online, dostępu do platformy, na której znajdują się Treści cyfrowe lub za pośrednictwem, którego będą świadczone Usługi online, niezwłocznie po opłaceniu Zamówienia lub w terminie określonym w opisie Produktu, zatem w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, Klient nie ma prawa do żądania zwrotu opłaty lub jej części po zakończeniu świadczenia Usługi online.
- Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki opisane w §20 ust. 3 Regulaminu.
6. Ochrona danych osobowych
Regulamin obowiązuje od dnia 22.06.2016 r. godz. 8.00
Usługodawca jest administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.).
Usługodawca chroni dane osobowe Klientów i przetwarza je wyłącznie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Umowy, oraz prowadzenia dokumentacji
jej przebiegu.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych wraz z prawem ich aktualizacji, sprostowania
oraz czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania, lub ich usunięcia.
Usługodawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w celach marketingowych lub reklamowych, w tym do celów przesyłania informacji handlowych, jedynie za
dobrowolną i wyraźną zgodą Klienta wyrażoną poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna w Serwisie.
Usługodawca nie będzie wykorzystywać danych osobowych Klienta w celach innych, niż opisane w niniejszym Regulaminie.
Szczegółowe zasady dotyczące gromadzenia, przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów, zawarte są w Polityce Prywatności,
Klient może wyrazić zgodę na przechowywanie na jego komputerze niewielkich plików tekstowych (tzw. cookies). Szczegółowe dane o celu przechowywania i
uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików cookies oraz dotyczące ochrony danych osobowych Klientów zawarte są w Polityce Prywatności
Klient akceptując regulamin wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Tudonise sp zoo i PayPro S.A. w celach realizacji zamówienia.
Ochrona praw autorskich
Wszystkie materiały znajdujące się w sklepie internetowym intymnagimnastyka.pl są własnością usługodawcy lub zostały użyte dzięki zgodzie osób trzecich.
Zabrania się kopiowania jakichkolwiek materiałów ze strony intymnagimnastyka.pl bez pisemnej zgody Usługodawcy
Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Usługodawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie, jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
Odpowiedzialność
Świadczenie usług oraz sprzedaż Produktów przez Sprzedawcę dokonywane są na podstawie ograniczonego zasobu informacji o Kliencie. Sprzedawca nie dysponuje wywiadem medycznym ani wynikami badań Klienta, w szczególności Sprzedawca nie posiada danych dotyczących stanu zdrowia Klienta, zaleceń lekarskich, prowadzonych wobec Klienta terapii, schorzeń lub urazów Klienta i in.
Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach zakupionych Produktów są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych, a nie w celu leczenia jakichkolwiek stanów, lęków lub chorób. Konto społecznościowe Sprzedawcy, utworzone przez niego grupy na platformach społecznościowych oraz Sklep nie są źródłem wiedzy medycznej. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach lub treściach i postach publikowanych w Koncie społecznościowym Sprzedawcy, jednakże Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, jeśli opublikowane treści nie będą rezonowały z Klientem i jego sytuacją życiową.
Sprzedawca rekomenduje konsultacje z lekarzem w sprawie możliwości zastosowania treści przedstawionych w Produktach i powstałych w związku z nimi w materiałach – opinii lub zaleceń dotyczących objawów lub stanu zdrowia Klienta. Instrukcje i informacje przedstawione w koncie społecznościowym lub komunikatorze założonych przez Sprzedawcę lub prezentowane w Produktach lub powiązanych z nimi materiałach nie zastępują porad medycznych i nie są substytutem doradztwa medycznego. Informacje te należy wykorzystywać w połączeniu z wskazówkami i opieką lekarza. Sprzedawca zachęca do rozważnego podejmowania wszelkich decyzji dotyczących zdrowia.
Wyniki, przychody i osiągnięcia demonstrowane na kursach i szkoleniach oraz za pośrednictwem utworzonych przez Sprzedawcę grup w mediach społecznościowych lub komunikatorze są̨ aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów. Sukces kursów i szkoleń, spotkań online i in., referencje i inne przykłady to wyjątkowe rezultaty i nie są gwarancją, że każdy Klient osiągnie te same wyniki. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w szczególności zależą̨ one od indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i efektywności pracy, umiejętności i doświadczenia, poziomu motywacji, staranności w stosowaniu kursów, gospodarki, normalnych i nieprzewidzianych czynności oraz innych czynników.
Dla osiągnięcia prawidłowych efektów zakładanych u Klienta przez Sprzedawcę koniecznym jest czynne korzystanie z Produktów, w tym w szczególności wykonywanie powierzonych zadań, samodzielnych ćwiczeń, aktywne uczestnictwo w prowadzonych zajęciach, kursach, szkoleniach i samodzielna praca w sposób wskazywany przez Sprzedawcę.
Zasady korzystania z Produktów
Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, świadczonych Usług online lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu lub Konta..
Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie Produktów lub ich fragmentów albo części w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupioną Treść lub Usługę Cyfrową, proszony jest o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@intymnagimnastyka.pl
Jeśli charakter Produktu tego wymaga Klient otrzymuje go w wersji pdf lub edytowalnej z możliwością dostosowania do własnych potrzeb osobistych.
Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w całości lub we fragmentach). Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Produktu lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Produktu, udostępnianie, rozpowszechnianie lub odtwarzanie publiczne.
Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii lub egzemplarza Produktu.
PŁATNOŚCI
1.Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu internetowego. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w niniejszym punkcie, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.).
Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny. Jednak w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, Sądem właściwym do rozpatrywania sporu jest Sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy. Przepisu powyższego nie stosuje się do konsumentów w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.) – gdzie wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.